Om mig

Mit navn er Marianne, jeg er indehaver af Sands Køreskole som har eksisteret siden Januar 2019.

Jeg blev uddannet kørelærer til katagori B i November 2018, MC kørelærer i 2019 og særlig godkendt i 2020.
Læs mere her, om uddannelsen:
Mit forløbFærdselsstyrelsen

Siden Januar 2019 har jeg kørt for en anden køreskole, hvor jeg på trods af corona nedlukninger har formået at hjælpe, mere end 500 elever sikkert igennem deres køreuddannelse.

I Sands Køreskole vægter jeg at det skal være sjovt at lære.

Alle elever er forskellige og har forskellige behov. Det mener jeg, at jeg tilpasser ganske godt, så alle derfor får en god oplevelse.

Jeg arbejder struktureret med godt humør og elsker mit arbejde. Jeg er tålmodig og taler naturligvis ordentlig til mine elever, men siger tingene ligeud, og ”pakker” ikke noget ind, så du ved altid hvor du har mig.

At tage sit kørekort er en tillidssag og vi skal kunne stole på hinanden.

Der er ingen ”dumme” spørgsmål og der er plads til fejl, når vi kører. Jeg arbejder ud fra princippet om at man lærer bedst ved opmuntring og motivation.

At “tage” sit kørekort er ikke noget man bare gør! Det kommer ikke af sig selv, men kræver en indsats, så jeg forventer til gengæld at du involverer dig, og øver derhjemme i det online system du får adgang til.

Det var lidt “Om mig”, nu glæder jeg mig til at undervise dig og lære dig at blive en sikker, hensynsfuld og dygtig bilist.

Kontakt mig

Indehaver: